- - - - - ---

Vinter i Sverige... Vad tusan är man kvar här för?

Den frågan har jag ställt mig många gånger: Varför är man kvar i Sverige under vinterhalvåret? Seriöst börjar jag redan på hösten ledsna på Sverige och sen veta att "jaha, nu börjas det igen. Ingen sommar förrän om nio månader". Personligen avskyr jag svensk vinter och egentligen vill jag bara fly till... utomlands.
Dessutom är sommaren i Sverige ganska värdelös också. Kan det vara en 10-15 riktigt heta, härliga sommardagar totalt per år? Värdelöst.

Näe, när jag har de rätta förutsättningarna så...

PS. Nån som jobbar och bor på nåt varmt ställe som vill anställa mig under det svenska vinterhalvåret (och kanske sommaren)? Jag är billig i drift och får plats i en resväska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0