- - - - - ---

Smaktest på Måltidsersättningar

#1 Naturdiet Shake, Chocolate
Lagom söt chokladdryck - Jag gillar den!
Betyg: 5/5
Naturdiet Choklad

#2 Naturdiet Shake, Caffelatte
Smakar som kall caffe latte helt enkelt, helt ok smak, dock lite opassande när man är hungrig. Därav betyget.
Betyg: 2/5
Naturdiet Caffe Latte

#3 Allévo Chocolate Drink
Såg godare ut än vad den smakade tyvärr...
Betyg 3/5
Allévo Choklad

#4 Allévo Blueberry Bar
Smakar som godis, inte för söt men däremot en något frisk smak med en aning krisp. Lagom seg. En favorit!
Betyg: 5/5
Allévo Blueberry
#5 Allévo Toffee Bar
Vid första tuggorna trodde jag att denna skulle bli en till favorit - ja, den är god! - men när hela var nere märkte jag hur mäktig den var. Bastant, men god.
Betyg: 4/5
Allévo Toffee bar
#6 Allévo Red Berries Bar
En något seg bar med mycket krisp som är lagom söt. Gillar den!
Betyg: 5/5
Allévo Red Berries bar

#7 Nutrilett Hunger Control Nordic Berries Smoothie
Nej, denna föll mig inte i smaken.
Betyg 1/5
Nutrilett Nordic Berries

#8 Nutrilett Hunger Control Rich Chocolate
Ännu en chokladdryck med lagom mycket chokladsmak. God!
Betyg 4/5
Nutrilett Choklad

#9 Allévo Apelsin-Banan
Smakar bara onaturligt. Inte god.
Betyg 1/5
dryck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0