- - - - - ---

Vad hände, MTV?

Ibland undrar jag varför vi överhuvudtaget äger en tv när det ändå oftast visas bara vakuum? MTV försvann häromdagen från vårt standardutbud och jag har gråtit konstant sen dess... av lycka. Ursäkta mig, men "Jersey Shore"? Och de andra real-life dokumentärerna?

Vad hände, MTV? Jag minns på den gamla goda tiden då när man hade tillställningar med vänner och förtärde enklare förfriskningar, att med några enkla små knapptryck hade man musik hela kvällen. Hur bra som helst. Eller bara en vanlig dag då man skulle storstäda så hade man musiken nära till hands.

Någonting hände på vägen, kanske något girigt glänste till en vacker dag i producenternas ögon? Näe, MTV försvann inte nyss förresten, det hände för flera år sedan. Tråkigt.
Mycket tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0