- - - - - ---

Måste Du åka långt för att fira jul och kånka på massa klappar?

Under en period bodde jag långt från min familj. När julen närmade sig undrade jag hur i all sin dar jag skulle få med mig alla klappar på tåget, tills jag kom på att jag kunde beställa klappar på nätet som levererades direkt dit (i och för sig kunde jag köpt på plats och sedan skicka med Posten, men det skulle bara bli krångligare).

På en del nätbutiker, bland annat hos Coolstuff.se kan man ändra leveransadressen men inte hos alla, CDON.COM exempelvis, så istället skrev jag mig på min fars adress under "c/o Adress". Gick hur bra som helst! De har jämt bra erbjudanden och produkter som passar alla, så jag har beställt därifrån flera år i rad till hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0